Ga naar de inhoud

Compliment Klacht Vraag

Plus beeldmerk | Nadavos

Compliment Klacht Vraag

Compliment of Klacht

In het NAD staat kwaliteit hoog in het vaandel, dus heeft u compliment, klacht of vraag vernemen we dat graag van u. 

Binnen het NAD doen wij allemaal ons uiterste best om u de beste begeleiding en behandeling te bieden. Complimenten of vragen kunt u mailen naar [email protected]. U mag uw compliment natuurlijk ook in een beoordeling inzenden via Zorgkaart Nederland. Met uw beoordeling op Zorgkaart Nederland kunt u andere mensen helpen in hun overweging welke instantie voor hem of haar geschikt is.

Bent u toch niet helemaal tevreden dan nodigen wij u uit om daar direct over te communiceren met ons team. We stellen openheid en transparantie zeer op prijs en lossen elk probleem het liefst direct op. Vindt u het lastig om uw klacht direct met het team te communiceren dan kunt u uw klacht naar ons mailen naar [email protected].

Heeft u hulp nodig bij het formuleren van uw klacht, dan kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris bij Quasir. Contactpersoon L. de Boon 06-48 44 55 38 of [email protected].

Nadere informatie vindt u in het mediacenter. Als laatste stap is er nog een geschillencommissie, ook daarvan vindt u de informatie in het mediacenter.

Het NAD heeft een cliëntenraad. De cliëntenraad kijkt kritisch mee met een organisatie en geeft gevraagd en ongevraagd advies in zaken die de cliënt kunnen helpen om een verblijf binnen de organisatie te helpen verbeteren. De Cliëntenraad is geen klachtenpanel noch een Klaagmuur. Maar goede zorg voor de cliënt moet centraal staan. Het mailadres van de cliëntenraad van het NAD is: [email protected]

Aanmelden als verwijzer

Vul als verwijzer zo nauwkeurig mogelijk het verwijsformulier in samen met de laatste relevante medische gegevens. 

Plus beeldmerk | Nadavos

Op Zorgkaart Nederland wordt het NAD door patiënten hoog gewaardeerd

Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat 95 % van de patiënten het astma goed onder controle kunnen krijgen tijdens de behandeling in het NAD. Resultaten laten zien dat onder andere de kwaliteit van leven, de longfunctie, de ontsteking en de loopafstand verbeteren.

Daarnaast kan de helft van de patiënten met Prednisolon in onderhoud de Prednisolon stoppen. En bij de patiënten die niet kunnen stoppen kan de dosering Prednisolon gehalveerd worden.

www.zorgkaartnederland.nl