Compliment, klacht of vraag

Wilt u uw beoordeling, compliment delen met anderen, dan kan dat heel makkelijk via Zorgkaart Nederland.
U heeft de optie het NAD als klinisch longrevalidatiecentrum te beoordelen. Tevens kunt u ook uw NAD behandelaren, onze specialisten, 1 voor 1 beoordelen.
Via de volgende linken gaat u direct naar de Zorgkaart NAD beoordelingspagina, of de Zorgkaart NAD beoordelingspagina van de desbetreffende NAD specialist:
https://bit.ly/ZorgkaartNADalgemeen
https://bit.ly/ZorgkaartDavidPrins
https://bit.ly/ZorgkaartMariekeDrijver
https://bit.ly/ZorgkaartRolfWolters
https://bit.ly/ZorgkaartSannevanderWiel
https://bit.ly/ZorgkaartBerryvanKats
https://bit.ly/ZorgkaartElsaGerretsen
https://bit.ly/ZorgkaartAnnedeVries

De andere optie is dat u naar www.zorgkaartnederland.nl gaat of klikt in deze alinea op de button van Zorgkaart Nederland.
Daarna toetst u op de pagina van Zorgkaart Nederland rechts bovenin bij het vergrootglas onze volledige naam met bijbehorende spaties in: Nederlands Astmacentrum Davos.
Onder de balk op de site van Zorgkaart Nederland waar u zojuist de woorden “Nederlands Astmacentrum Davos” heeft ingetoetst verschijnt een pop up met nog een keer onze naam. Op die specifieke link kunt u klikken om op onze NAD beoordelingspagina te komen.
Wij zijn u zeer erkentelijk voor de moeite die u neemt om uw beoordeling over het NAD op Zorgkaart Nederland achter te laten.
Deel uw ervaring

In het NAD staat kwaliteit hoog in het vaandel, dus heeft u compliment, klacht of vraag vernemen we dat graag van u. Wij doen onze uiterste best om u de beste begeleiding en behandeling te bieden. Complimenten of vragen kunt u mailen naar [email protected].

Bent u toch niet helemaal tevreden dan nodigen wij u uit om daar direct over te communiceren met ons team. We stellen openheid en transparantie zeer op prijs en lossen elk probleem het liefst direct op. Vindt u het lastig om uw klacht direct met het team te communiceren dan kunt u uw klacht naar ons mailen naar [email protected].

Heeft u hulp nodig bij het formuleren van uw klacht, dan kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris bij Quasir. Contactpersoon L. de Boon 06-48 44 55 38 of [email protected]. Nadere informatie vindt u in het downloadcentrum. Als laatste stap is er nog een geschillencommissie, ook daarvan vindt u de informatie in het Download centrum.

logo Quasir voor website - Nederlands Astmacentrum Davos | Zwitserland

Heeft u een vraag ? Wij staan u graag te woord.

+31 6 31 00 29 05
Stuur een e-mail