Compliment, klacht of vraag

In het NAD staat kwaliteit hoog in het vaandel. Wij doen onze uiterste best om u de beste begeleiding en behandeling te bieden.
Complimenten of vragen kunt u mailen naar davos@nadavos.nl.

Bent u toch niet helemaal tevreden dan nodigen wij u uit om daar direct over te communiceren met ons team. We stellen openheid en transparantie zeer op prijs en lossen elk probleem het liefst direct op. Vindt u het lastig om uw klacht direct met het team te communiceren dan kunt u uw klacht naar ons mailen naar klachten@nadavos.nl.

Heeft u hulp nodig bij het formuleren van uw klacht, dan kunt u contact opnemen met onze klachtenfunctionaris bij Quasir. Contactpersoon L. de Boon 06-48 44 55 38 of  bemiddeling@quasir.nl Nadere informatie vindt u in het downloadcentrum. Als laatste stap is er nog een geschillencommissie, ook daarvan vindt u de informatie in het Download centrum

logo Quasir voor website - Nederlands Astmacentrum Davos | Zwitserland

Heeft u een vraag ? Wij staan u graag te woord.

+31 6 31 00 29 05
Stuur een e-mail